Student

Tannpleierstudent- Gratulerer med valg av et spennende og fremtidsrettet studium.

Gratulerer med valg av et spennende og fremtidsrettet studium!

Gjør som mange andre tannpleierstudenter og bli medlem i Norsk Tannpleierforening.
Velkommen som studentmedlem, og inn i det faglige og sosiale tannpleierfellesskapet.

Tannpleieryrket er et fremtidsrettet yrke og vår kompetanse trengs mer enn noen gang. Tannpleiere jobber forebyggende og helsefremmende og bidrar til å skape bærekraftige helse- og velferdstjenester.

Du er selvfølgelig også velkommen som medlem dersom du er kommet lengre i studieløpet, eller er ferdig utdannet og blant mindretallet som ikke er medlem.

"Grunnen til at jeg var interessert i tannpleierstudiet var fordi man kan jobbe selvstendig og samtidig samarbeide med andre yrkesgrupper å hjelpe mennesker i forskjellig aldersgrupper med ulike problemer. "
Lucia Vricanova
Ferdigutdannet tannpleier UiO- 2022

Studentmedlemsskap gir deg:

• Gratis medlemskap for bachelorstudenter.
  • Fagtidsskriftet Tannstikka 6 ganger i året med fagstoff, annonser, ledige stillinger, kurs med mer. Muligheter for å presentere egen bacheloroppgave i bladet.
  • Medlemsfordeler gjennom Unio. For eksempel gode tilbud på forsikring og banktjenester, rabatt på drivstoff. Du kan se mer om fordelene her
  • Medlemskap i lokalavdeling
  • Ingen kursavgift på vår årlige fagkonferanse når du går 3. året på studiet
  • Gratis annonsering på «stillingstorget» på nettsiden vår
  • Gratis rådgivning fra administrasjonen i Tannpleierforeningen

Du kan lese mer om medlemsfordelene her

Medlemsgruppe på Facebook

I Tannpleierforeningens medlemsgruppe på FB får du jevnlig viktig informasjon.

“Norsk Tannpleierforenings​ målsetting er å styrke ​tannpleiernes faglige utvikling, yrkesidentitet og lønns- og arbeidsforhold i dag og i fremtiden…”
Hilde Aga
tidligere leder

Følg oss på sosiale medier