Fra bachelorpresentasjon til vitnemål

Norsk Tannpleierforening hadde gleden av å være til stede ved to viktige milepæler for studentene ved Institutt for klinisk odontologi, Universitetet i Oslo: bachelorpresentasjonene for tannpleierstudentene og den høytidelige vitnemålsutdelingen i Universitetets aula.