Gardermoen 6. - 7. februar 2025

Tell ned sammen med oss til fagkonferansen 2025

Fagkonferansen 2025

Gardermoen 6.-7. februar

Er du klar for å løfte kompetansen din til nye høyder? Tannpleierforeningen står nå på terskelen til en spennende fagkonferanse, med en dynamisk agenda som vil berike både privat og offentlig sektor. Fra 2025 vil hovedstyret ta over som arrangør, og med dette følger flere endringer for å sikre bedre tilgjengelighet for alle deltakere – enten du er en tilreisende deltaker, foredragsholder eller utstiller.

Hold øynene åpne for påmeldingen! Programmet vil dekke temaer som periodonti, folkehelse og røntgen, og gir deg muligheten til å styrke fagkunnskapen din. Gjør deg klar for inspirerende dager med læring, nettverksbygging og nye perspektiver. Vi sees på konferansen!

Velkommen til en spennende fagkonferanse

Gled deg til en uforglemmelig opplevelse fylt med faglig påfyll, pleie av relasjoner og gjenforening med gamle venner! Under festmiddagen vil Christine Koht ta scenen med sitt energiske og livsglade show. Med sitt unike perspektiv på livet – at hver utfordring er en gave – vil hun spre glede og positivitet til alle tilstede. Forbered deg på et fyrverkeri av inspirerende øyeblikk som vil lyse opp kvelden!

Christine Koht underholder under middagen

Informasjon om hotellet

Clarion Hotel Oslo Airport er et av Norges største konferansehotell og ligger kun åtte minutter fra Gardermoen med shuttlebuss. Med lidenskap for service og fleksible møtelokaler er ditt arrangement i trygge hender her.

Hotellet har Fitness & Relax avdeling åpen mellom 7:00-22:00

Fagprogrammet på årets fagkonferanse vil favne tannpleiere i både offentlig og privat praksis. Tema som perio inkludert tidlig oppdagelse, røntgen og folkehelse.

Programmet er under utarbeidelse og oppdaterers når forelsere er bekreftet.

NSK Dental Nordic  – Link til nettsiden finner du ved å trykke på logoen.

Torsdag 6. februar
Fredag 7. februar

Norsk Tannpleierforening tar forbehold om endringer i programmet.

Priser og reiseinformasjon 2025

Stipend til fagkonferansen?

Stipendet er på 3000,-  og du søker enkelt i påmeldingsskjemaet.
Les mer kriterier for tildeling av stipendet her.

Kurspris

kr. 4100,-

Ikke hotell gjest?

Single rom

2 netter kr. 5 925,-

1 natt kr. 4 495-

* dagpakker inkluderer pausemat, lunsj og bruk av møterom og hotellets fasiliteter.

Dobbelt rom

2 netter kr. 4 825,-**

1 natt kr. 3 795,-**

Tilleggsdøgn kr. 1 830,-

** pris per person

Fly

Norwegian, Flyr, SAS og Widerøe har flere avganger daglig til Oslo lufthavn Gardermoen

Kollektivt

Shuttlebuss S44 går mellom hotellet og flyplassen, fra plattform 40 på flyplassen. Ta kontakt med resepsjonen for aktuelle busstider eller finn tider i Vy-appen. Billett kjøpes i Vy-appen eller på bussen, pris 80 NOK per person en vei.

Flytoget eller Wy til Oslo lufthavn Gardermoen og shutttlebuss

Bil

Hotellet har parkeringsmuligheter utendørs til 150,-/døgn. Vi har 3 elbilplasser rundt The Qube. Ved full parkeringsplass henvises gjester til Dalen parkering. Du kan betale direkte i Easy Park – appen.

Neste Fagkonferanse - 2026

Sted: Oslo-Gardermoen

Dato: torsdag 5.- fredag 6. februar

Landsmøte 2023

Ble avholdt på fredag 5. mai, i etterkant av fagkonferansen. Nytt styre ble valgt. Se hvem som sitter i hovedstyret her.

Arrangementskomitèe

Tannpleierforeningens administrasjon samarbeider med lokalavdelingen om fagkonferansen.

Tidligere fagkonferanser

Fagkonferansen på Voss 24.-25. april 2024

Arrangementskomiteen frå NTpF avd. Vestland gler seg til å ta imot tannpleiarane til fagkonferanse i Noregs adrenalinhovudstad – Voss! Her skal det bli både fagleg påfyll, flotte naturopplevingar, og eit snev av adrenalin.

Voss er aktivitetsbygda som ligg midt i Vestland Fylke, mellom Bergen, Sognefjorden og Hardangerfjorden. Voss er mest kjend for mellom anna Vossa Jazz og Ekstermsportveko. Voss Gondol tek deg frå Voss togstasjon til Hangurstoppen 820 moh, på under 9 minutt, heile året. På toppen ventar ei mektig panorama utsikt over bygda.
Velkommen til Vene Vakre Voss🤗 !

Vellykket konferanse i Trondheim 3.-4. mai 2023

Norsk Tannpleierforening og lokalforeningen i Trøndelag takker for fine dager i Trondheim, den trivelige kyst-, viking- og pilegrimsbyen 3. – 4. mai 2023!

Trondheim viste seg fra sin gode side og det ble et flott attangement. “Herre blei bra lænt sjø”.
Takk til flinke tannpleiere i arrangementskomiteen