Hovedtillitsvalgtsamling

Oslo

Mer informasjon er sendt til hovedtillitsvalgte direkte. Samlingen blir på Lily Country club, Kløfta

Styremøte Norsk Tannpleierforening

Første fysiske styremøtet med nytt styre etter landsmøtet i mai. Agenda, sted og tidspunkt  kommer senere Oversikt over styremedlemmene finner du HER

Lokalledersamling med hoved- og plasstillitsvalgte

Sundvollen hotell Dronningveien 2, 3531 Krokkleiva,Krokkekleiva,Norge

Lokallagsledersamling med hoved- og plasstillitsvalgte. Samlingen vil være på Sundvollen hotell.Påmelding til samlingen blir sendt til tillitsvalgte og lokalledere i september.Her finner du informasjon for å planlegge reisen til Sundvollen hotellprogram for samlingen:Programlokalledersamling oktober 2023 Program tillitsvalgte Sundvollen 2023

Kurs: Den orale undersøkelsen

Institutt for Oral Biologi Sognsvannsveien 10,Oslo,Norge

13.09.23 Kurset er fulltegnet og du kan sette deg på venteliste ved å sende e-post til fagansvarlig: gry.jakhelln@tannpleier.no. Vi er i dialog for å mulig gjenta kurset snart.påmeldte deltagere får tilsendt oppdatert program og veibeskrivelse en uke før kurset.Vi utfører gjerne en oral undersøkelse, men forstår vi den? Hvordan forbereder man seg best for god oral […]

kr3500

Tollbugata 35 Tollbugata 35,Oslo,Norge

Styremøtet med nytt styre etter landsmøtet i mai. Agenda, sted og tidspunkt  kommer senere Oversikt over styremedlemmene finner du HER

Tollbugata 35 Tollbugata 35,Oslo,Norge