Perio brain -app

PERIObrain er en brukervennlig app, designet for å hjelpe munnhelsepersonell med å effektivt bruke 2017 AAP/EFP-klassifiseringen av periodontale og peri-implantatsykdommer og tilstander.

Å sette en korrekt periodontal klassifisering bidrar til effektiv kommunikasjon med pasienter, oversetter evidensbasert tannbehandling til daglig praksis, og viktigst av alt muliggjør anvendelse av en unik og presis behandlingsstrategi for hver eneste pasient. Denne appen kan hjelpe deg med å sette klassifiseringen.

Utviklet av Ioanna Politi, periodontist fra Irland og Julian Wooley spesialistkandidat i kjeveortopedi ved Cambridge universitetssykehus i samarbeid med Irish Society of Periodontology.

Kilde: EFP

App’en finnes gratis både for Android og iPhone.

Som medlem i et Unio-forbund får medlemmene tilgang til en god avtale – ferdig forhandlet – med Nordea. Unio har