Grunnforsikring 2024

Norsk Tannpleierforening tilbyr en meget gunstig grunnforsikring for alle yrkesaktive medlemmer.

Det er ingen krav til egenerklæring om helse – det betyr at gammel sykdomshistorikk ikke påvirker om du kan inngå forsikringen eller ikke. Reserverer du deg må du ved senere inngåelse av forsikringen levere helseerklæring.

Grunnforsikringen koster kun kr. 167 per måned, og betales sammen med kontingenten. Fra 01.01. 2025 vil prisen bli 176 ,-

Dette får du i grunnforsikringen:

• Livsforsikring med dekning på 500 000 kr
  • Uføreforsikring med dekning inntil 400 000 kr

I tillegg kan du som medlem kan du og dine kjøpe de viktigste forsikringene på ett sted, til gode priser.

Få hjelp av dyktige forsikringsrådgivere

Norsk Tannpleierforening har et eget forsikringskontor hvor du raskt og enkelt kan komme i kontakt med en nøytral forsikringsrådgiver. Våre rådgivere kan hjelpe deg med å finne ut hvilke forsikringer du trenger, ut fra din økonomi og hvor du er i livet. Du får hjelp med å bli riktig forsikret uten å betale for mye.

Du får som medlem i Norsk Tannpleierforening flere medlemsfordeler, også gjennom hovedorganisasjonen Unio. Her finner du oversikt over fordelene ved
TAKO-posten er laget for å hjelpe deg med å finne informasjon om orale helse hos personer som har en sjelden