Esso MasterCard medlemsfordel

Du får som medlem i Norsk Tannpleierforening flere medlemsfordeler også gjennom hovedorganisasjonen Unio.

Ta kjøregleden tilbake med Esso Mastercard

Er du glad i å være på veien, enten du er på vei til din neste opplevelse eller bare skal en rask tur i butikken? Da er Esso Mastercard som skreddersydd for deg!

Her er noen gode grunner til å velge Esso Mastercard:

• 52 øre/l i drivstoffrabatt: Med Esso Mastercard får du rimeligere kjøretur! Som Unio-medlem får du nemlig 52 øre/liter i rabatt på alle Esso-stasjoner i Norge*.
  • 20 % rabatt på bilvask: La bilen skinne som aldri før, til en pris som får deg til å smile. I tillegg til Esso Mastercard rabatten kan du også få vaskerabatthefte på de Esso-stasjonene som tilbyr dette.
  • Rabatt på mat, hotell og opplevelser: Hvorfor nøye seg med kjøring? Med Esso Mastercard DealPass får du gode priser på spisesteder, hotell og opplevelser langs veien i hele Norge.
  • 15 % rabatt på Strawberry hotell (Comfort, Quality og Clarion) i helger og ferieperioder: Enten du vil ha storbyhelg eller en rolig fjelltur, er det godt å vite at hotellrommet kommer med rabatt.
  • Rabatt på leiebil fra Europcar: Perfekt når du vil nyte kjøregleden også når du er på ferie. Gjelder både i Norge (25 % rabatt) og utlandet (15 % rabatt).
  • Mulighet for 2 familiekort: Hvorfor ikke også la andre i familien få glede av fordelene?
  • Ingen årsavgift, og egen app som gir deg full oversikt over kjøp og fakturaer rett i mobilen, fordi kontroll er en god følelse!
  • Kredittgrense på opptil 75 000 kroner: Av og til kan det være fint å kunne fordele kostnadene over tid. Det kan gi deg litt ekstra økonomisk fleksibilitet hvis alle utgiftene kommer samtidig, eller hvis du har gjort et større innkjøp. Det påløper alltid renter ved delbetaling, men bare i de månedene du velger å ikke betale hele fakturabeløpet.
  • Effektiv rente er 31,13 %. Ved kreditt på kr 15 000 o/12 md. er kredittkostnaden kr 2 232, totalt kr 17 232.

Søk om kort her: https://essomastercard.no/unio/

Du kan lese mer om fordelen i Esso Mastercard her: https://essomastercard.no/

Har du allerede et Esso Mastercard, men ikke fordelene som Unio-medlem? Ta kontakt med kundeservice med dokumentasjon om ditt medlemskap, så vil ditt eksisterende kort bli registrert med dine fordeler.

*Drivstoffrabatten forutsetter bruk av Esso Mastercard. Full utnyttelse av den økonomiske gevinsten med rabatt, forutsetter at utestående kreditt betales ved forfall, slik at det ikke påløper renter.

TAKO-posten er laget for å hjelpe deg med å finne informasjon om orale helse hos personer som har en sjelden