Bankavtale med Nordea

Som medlem i et Unio-forbund får medlemmene tilgang til en god avtale – ferdig forhandlet – med Nordea. Unio har forlenget avtalen ut 2026.

Avtalen gir Unio-forbundenes medlemmer konkurransedyktige banktjenester. Særlig rentenivået er viktig for medlemmene.

Ifølge tjenesten Renteradar var Unio-avtalen med Nordea en av de beste avtalene i 2023.

Øker jevnt og trutt

Unio har hatt partneravtale med Nordea, tidligere Nordea Direct, til fordel for medlemmene i Unios forbund siden 2020.

Avtalen omfatter medlemmer, studentmedlemmer og ansatte i 13 av Unios 14 forbund.

Det er en god og jevn økning i antall medlemmer som ser verdien av en bankavtale.

Over 18.000 medlemmer bruker bankavtalen

De medlemmene som benytter bankavtalen, har over 23 milliarder kroner i boliglån hos Nordea, blant annet.

Men du kan også vurdere avtalen med tanke på innskudd i banken, samt andre fordeler.

Unio-leder Ragnhild Lied og leder for partneravdelingen i Nordea, Hege Hindrum Killingberg, forlenger Nordea-avtalen. Foto: Hedvig Bjørgum/Unio

Kilde: Unio