Unio og Novasol har bedret medlemsfordelen for leie av ferieboliger

Som medlem i et Unio-forbund får du 10 prosent avslag ved å bruke Unio-avtalen med Novasol, ferdig forhandlet.

Skiferie, vinterferie, påskeferie, pinseferie og sommerferie. Eller storbyferie, høstferie og langtidsferie. Novasol er en av de største tilbyderne av ferieboliger og sender hvert år 2 millioner personer på ferie.

Bo på slott eller i husbåt?

Lei trygt og velg mellom 50.000 ferieboliger i 19 land. Du kan leie ferieboliger i små og store størrelser og i alle prisleier. En egen utleiegruppe er øyferier.

Det er stor etterspørsel etter ferieboliger for både påsken og sommerferien akkurat nå. Kanskje vandrerferie og spektakulære utsyn står på ønskelisten? De kan oppdages både i Norge og i Europa.

For nordmenn er de mest populære ferielandene Norge, Danmark og “Syden” – hvor Kroatia er en favoritt.

Velg mellom 50.000 ferieboliger i 19 land. Medlemsfordelen er 10% avslag.

Det er ingen bookingavgifter og en gratis sikkerhetspakke kommer med bestillingen. Den dekker flere forhold som avbestilling. Trygghetspakken ønsker Novasol å gi leietaker best mulig trygghet når feriehuset leies gjennom Novasol. Der dyr er tillatt er det ikke ekstra gebyr for familiens kjæledegger.

Rabattkoden som skal oppgis ved bestilling ligger på Unio sin landingsside (https://www.unio.no/medlemsprodukter/novasol/)