Tannpleierenes forsikringskontor er etablert

Norsk Tannpleierforening har et bredt forsikringstilbud til meget fordelaktige priser. Her kan du lese mer om og kjøpe våre gode forsikringer til gunstig medlemspris. NB! Forsikringene kan ha oppstartsdato tidligst 1.1.22.

Din egen forsikringsportal

Som medlem i Norsk Tannpleierforening får du tilgang til din egen forsikringsportal. Her vil du finne informasjon om våre forsikringsprodukter, og du kan selv beregne pris og bestille de forsikringene du trenger. I tillegg har portalen en «Mine forsikringer» funksjon, hvor du kan logge inn og få oversikt over hvilke forsikringer du har, samt fakturaer, forsikringsbevis og vilkår.

Har du spørsmål om forsikring? Vi hjelper deg

Ring oss på telefon 23 11 35 88 eller send en e-post til post@tannpleierforsikring.no

Hovedorganisasjonen Unio arrangerte for første gang en egen klimakonferanse torsdag 11. april. Her kunne du møte politikere, partene i arbeidslivet,