Obligatorisk grunnforsikring for yrkesaktive

Endelig lanserer Norsk Tannpleierforening denne meget gunstige grunnforsikringen for alle yrkesaktive medlemmer!

Det er ingen krav til egenerklæring om helse – det betyr at gammel sykdomshistorikk ikke påvirker om du kan inngå forsikringen eller ikke. Takker du nei til kollektiv inngang 1.juni eller ved førstegangsinnmelding som yrkesaktivt medlem . Reserverer du deg må du ved senere inngåelse av forsikringen levere helseerklæring.

Grunnforsikringen koster kun kr. 167 per måned, og betales sammen med kontingenten.

Dette får du i grunnforsikringen:

• Livsforsikring med dekning på 500 000 kr
  • Uføreforsikring med dekning inntil 400 000 kr

Mer utfyllende informasjon om grunnforsikringen finner du ved å klikke her.

Har du spørsmål kan du ta kontakt med Tannpleiernes eget forsikringskontor. Der sitter det dyktige rådgivere klare til å hjelpe deg.Dersom du ikke ønsker forsikringen, kan du reservere deg innen 24.mai ved å ta kontakt med forsikringskontoret.

Tannpleiernes Forsikringskontor E-post: post@tannpleierforsikring.noTlf: 23 11 35 88

Hovedorganisasjonen Unio arrangerte for første gang en egen klimakonferanse torsdag 11. april. Her kunne du møte politikere, partene i arbeidslivet,