Nyhetsbrev IFDH Contact eNews april 2024

Du kan lese nyhetsbrevet online her

Nyhetsbrevet denne gang inneholder som vanlig hilsden fra IFDHs president Wanda Fedora, ISDH i Korea og informasjon om mo ting som skjer i medlemslandene, blant annet tannpleieruke i Nederland. Tannpleieruken har blitt arrangert i 12 år og feirer tannpleiernes avgjørende rolle. Tannpleiere spiller en viktig rolle for å opprettholde en sunn munn og forebygge tannproblemer. Fokuset for årets tannpleieruke er å informere publikum om den siste utviklingen innen munnpleie, dele praktiske tips for optimal munnhelse og understreke viktigheten av regelmessige kontroller. Under slagordet: sammen setter vi tannpleieren på kartet!

Årets fagkonferanse er historie og Tannpleierforeningen vil takke til alle som bidro Se noen av bildene fra konferansen
Hovedorganisasjonen Unio arrangerte for første gang en egen klimakonferanse torsdag 11 april Her kunne du møte politikere partene i arbeidslivet