Min side

Nå finner du tilgang til «Min side» her på nettsiden.
På «Min side» finner du kort oversikt over medlemskapet, ansettelse, fakturaoversikt og verv i foreningen. I «min profil» kan du endre adresse, e-post og mobilnummer.
For pålogging til «Min side» fyller du inn mobilnummeret ditt og trykker send. Da får du tilsendt en kode på SMS, so du bruker for å logge deg på. SMS’en sendes til det mobiltelefonnummeret vi har registrert i medlemsregisteret.

Har du byttet arbeidsgiver eller skal endre medlemskapet ditt, bruker du skjema «endring av medlemskap».

Dersom du ikke har mottatt vår fine gavepakke kan det være at adressen din er feil- gå inn på «Min side» og rett kontaktinformasjonen din.

Hovedorganisasjonen Unio arrangerte for første gang en egen klimakonferanse torsdag 11. april. Her kunne du møte politikere, partene i arbeidslivet,