Global oral health summit

Lørdag 4. november arrangerer IFDH sin 3. digitale konferanse. I år er temaet: Motivasjon, inspirasjon og veiledning for tannpleiere sett i lys av WHO sin globale strategi for oral helse og bærekraftige initiativer.

Norsk Tannpleierforening er stolte over å ha spesialtannpleier Cecilie Robertson som en av foreleserne.

Deltagelse er gratis for medlemmer av Norsk Tannpleierforening. For fullt program og påmelding bruk knappen under.
Påmelding via registreringsskjema er det beste alternativet. Kryss av for «Individual Member of an IFDH nasjonal Dental Hygiene Association member»

Årets fagkonferanse er historie og Tannpleierforeningen vil takke til alle som bidro. Se noen av bildene fra konferansen.