Nyhetsbrev IFDH Contact eNews april 2024

Du kan lese nyhetsbrevet online her

Nyhetsbrevet denne gang inneholder som vanlig hilsden fra IFDHs president Wanda Fedora, ISDH i Korea og informasjon om mo ting som skjer i medlemslandene, blant annet tannpleieruke i Nederland. Tannpleieruken har blitt arrangert i 12 år og feirer tannpleiernes avgjørende rolle. Tannpleiere spiller en viktig rolle for å opprettholde en sunn munn og forebygge tannproblemer. Fokuset for årets tannpleieruke er å informere publikum om den siste utviklingen innen munnpleie, dele praktiske tips for optimal munnhelse og understreke viktigheten av regelmessige kontroller. Under slagordet: sammen setter vi tannpleieren på kartet!

Årets fagkonferanse er historie og Tannpleierforeningen vil takke til alle som bidro. Se noen av bildene fra konferansen.