Stillingstorget

Ledige tannpleierstillinger og jobbsøkende tannpleiere

Stilling ledig

Tannpleier ledig

Her finner du jobbsøkende tannpleiere som ønsker nye utfordringer.

Er du interessert i ny jobb? Medlemmer annonse her, send tekst til post@tannpleier.no.
Annonsen er lett å dele videre på sosiale medier. Slik kan du reklamere for deg selv.

Arbeidsgiver

Søker  du etter tannpleier? Legg inn annonse i skjema lenger ned på siden

Ønsker du i tillegg å annonsere i Tannstikka finner du priser og deadlinedatoer her.

Annonse priser

Pris: Kr. 4 300,- eks mva., pr. annonse. Annonsen ligger på nettsiden i 6 uker.

Annonsen kan leveres som ren tekst + evt. logo (jpeg/ jpg), eller hele annonsen i bildefilformat (jpeg/jpg). PDF-filer kan ikke brukes.

Ønsker du i tillegg å annonsere i Tannstikka, finner du priser og utgivelsesdatoer på Tannstikka-siden.

Jobbsøkende tannpleier?

Nyutdannet eller jobbsøkende tannpleier -Legg inn annonse om deg selv hos Tannpleierforeningen.
Det er gratis for medlemmer av Tannpleierforeningen.

Skjema for bestilling av annonse

Annonsen kan leveres som ren tekst via dette bestillingsskjemaet. Ønsker du logo i annonsen, eller er annonsen et ferdig bilde, sender du inn bestillingsskjemaet + sender logo/bilde til post@tannpleier.no